Scheduled calls notification [Zamknięte]

To pytanie zostało zamknięte z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dr.One
na 16.04.2015 22:15:40

W systemie możemy ustawić datę i czas kiedy mamy umówioną rozmowę albo spotkanie, niema niestety zautomatyzowanego systemu powiadamiania. Coś takiego istnieje w kalendarzu, gdy nadejdzie "TEN" moment system wyświetla tabliczkę na ekranie z informacją.

Czy cos takiego mozna zrobić we wspomnianym przypadku "zaplanowana rozmowa telefoniczna (Scheduled call) "?

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data pytania 06.03.2015, 14:10
0
głos
683 Odsłony

Istnieje w systemie użyteczne pojęcie "Automatycznych akcji". Za jego pomocą, w zasadzie, można wyzwolić/wywołać dowolną czynność (również powiadamiania)

Janusz Stefaniak
Janusz Stefaniak
597
| 3 1 2
Data odpowiedzi 06.03.2015, 21:17
0
głos

owszem znalazłem, automatyczne wysyłanie maili ;) ale wolałbym coś bardziej zbliżonego do powiadamiania na ekranie jak z pokziomu kalendarza. Też można takie coś zrobić ?

Dr.One
na 06.03.2015, 21:58

Problem jest do obejścia w prosty sposób, w Scheduled Calls mamy dwa buttony Schedule other calls i Schedule a meeting można więc wykorzystać Schedule a meeting i umieszczając w kalendarzu event spowodować wyświetlenie powiadomienia. Problem uważam za rozwiązany :)

Dr.One
na 06.03.2015, 22:34

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 06.03.2015, 14:10
Oglądano: 683 razy
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2015, 22:15