ROZWIĄZANY - Jak pozbyć się "Followers'ów" [Zamknięte]

To pytanie zostało zamknięte z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dr.One
na 22.09.2015 08:31:12

Panowie, już jakiś czas temu pytałem jak pozbyc się tych natrętnych dodatków. Wcale ich nie potrzebuję a nie ma w systemie żadnej opcji wyłaczenia tego .... problemu.

Nie jest do niczego potrzebne - w moim przypadku i wielu innym również - więc szukam, kopię po sieci jak się tego pozbyć. Częściowo problem rozwiązałem, częściowo bo wciąż gdzieś tam są i za każdym razem gdy wysyłam wiadomość ta wiadomość idzie także do nich.

Albo gdzie w bazie danych znajdują się jakieś miejsca z których mozna by ich wykopać(ręcznie) ?

Bardzo ważne :(

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data pytania 07.07.2015, 11:25
0
głos
909 Odsłony

Ostatecznie zgadzam się, że "Followers'i" to jednak przydatna i potrzebna opcja. Musiałem do tego poprostu dojrzeć. Okazuje się bowiem, że w wielu przypadkach jest to niezwykle użyteczne. W związku z tym, będę włączał bądź wyłaczał chatter zależnie od potrzeb.

Wymyśliłem sobie np, że podczas tworzenia projektów ostatnia faza (zakończony produkt) będzie włączał followersów i wysyłał wiadomość informując o zakończniu projektu bo tak w moim przypadku jest to w 100% uzasadnione.

W innych przypadkach "Followers'i" są mi nie potrzebni przynajmniej w takiej formie w jakieś dostarcza ich Odoo :) :)

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data odpowiedzi 04.08.2015, 11:33
0
głos

Problem rozwiązałem.

Usunąłem kilka linii kodu. Wyłączyłem w widokach elementy "chatter". W trakcie użytkowania okaże się czy to wystarczy.

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data odpowiedzi 30.07.2015, 21:58
0
głos

Nie ma takiej opcji i chyba raczej nie jest potrzebna. Wszystko kwestia sposobu użytkowania. Nikt nie musi być dodany do followers'ów.

Janusz Stefaniak
Janusz Stefaniak
597
| 3 1 2
Data odpowiedzi 07.07.2015, 17:43
0
głos

Z grupy zawsze można się wypisać. Dla każdego "obserwowanego" obiektu można zaznaczyć/włączyć/wyłączyć jakie zdarzenia z nim związane mają być obserwowane i kto je obserwuje. Podajesz jak zwykle mało konkretów, z czym i dokładnie kiedy masz problem.

Janusz Stefaniak
na 08.07.2015, 15:25

Dość zawile przedstawiasz swój problem. Może masz jakiś istotny błąd w systemie. Według tego co referujesz, nie sposób ci pomóc.

Janusz Stefaniak
na 09.07.2015, 16:13

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 07.07.2015, 11:25
Oglądano: 909 razy
Ostatnia aktualizacja: 22.09.2015, 08:31