Przepraszamy, awaria! [Zamknięte]

To pytanie zostało zamknięte z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dariusz Żbikowski
na 08.04.2016 12:20:36

Przepraszamy, jednak zpowodu awarii zmuszeni byliśmy do odzyskania zawartości strony z backupu - sprzed około tygodnia. Niestety spowodowało to utratę kilku opublikowanych w tym czasie postów. Przepraszamy za kłopot i prosimy o ich ponowną publikację.

Admin Odoo.co.pl
Admin Odoo.co.pl
4
| 3 1 2
Data pytania 01.04.2016, 10:27
0
głos
606 Odsłony

Polecam https://apps.openerp.com/apps/modules/9.0/auto_backup/

Zdecydowanie ...

Backup raz na godzinę ;)

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data odpowiedzi 04.04.2016, 09:41
0
głos

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 01.04.2016, 10:27
Oglądano: 606 razy
Ostatnia aktualizacja: 08.04.2016, 12:20