problem z uprawnieniami sprzedaży

Witam ponownie, mam problem z przypisaniem uprawnień sprzedażowych dla użytkowników.

Problem polega na pokazaniu wszystkich szans i rozmów telefoniczynych dla innych użytkowników. 

Ja na koncie administratora widze wszystkie szanse i rozmowy,  konto które ma identyczne uprawnienia jak konto administratora już niestety nie widzi tego. Czy ktoś ma pomysł dlaczego ?  do konta tego jest przypisany menadżer sprzedaży. 

niestety błąkam sie po odoo już od godziny i nie znalazłem jakichkolwiek jeszcze ustawień co do dostępu do sprzedaży. 

 

Mateusz
Mateusz
6
| 2 1 1
Data pytania 07.07.2015, 08:41
0
głos
1026 Odsłony

z grup wynika ze należy praktycznie do tych samych co konto administratorskie. 

nie ma filrtu wcale w polu szukaj. 

zespoły sprzedaży mam zainstalowane, ustawiony zespół sprzedaży dla tych uzytkowników, szanse do zespoly przypisane a oni i tak nie widzą wszystkich szans. 

 

////EDIT/////

sprawdziłem również możliwość udostępnienia szansy, również i tam mimo że udostępnie link to dany użytkownik nie ma możliwości zobaczenia danej szansy. 

 

 

 

 

Mateusz
Mateusz
6
| 2 1 1
Data odpowiedzi 07.07.2015, 12:37
0
głos

Na karcie użytkownika sprawdź jak ustawione są firmy, bieżąca i dozwolona.

Janusz Stefaniak
na 07.07.2015, 17:40

Sprawdziłem i wszyscy użytkownicy mają tą samą firmę ustawioną.

Mateusz
na 08.07.2015, 07:43

Zbadaj dokladnie które szanse widzą a których nie. To może pomóc odnaleźć odpowiedź na pytanie. Ewentualnie może jednak wykonaj update całego systemu.

Dariusz Żbikowski
na 08.07.2015, 12:29

Każdy użytkownik widzi tylko swoje szanse. Update Zrobiłem już. Jedynie konto admin widzi wszystkie szanse.

Mateusz
na 08.07.2015, 13:57

Zobacz kto należy do grupy "Sprzedaż/Widzi wszystkie sygnały"

Janusz Stefaniak
na 08.07.2015, 15:19

Nie mam takiej grupy

Mateusz
na 09.07.2015, 07:07

Dzieki Janusz! Wystarczyło utworzyć grupę, przypisać uprawnienia i dodać regułe "all leads" by zadziałało.

Mateusz
na 09.07.2015, 08:34

Ta grupa MUSI i POWINNA BYĆ!!! Jeśli jej nie ma to cała instalacja jest bardzo mocno podejrzana. Jeśli robiłeś pełne update to winna powstać w trakcie tego działania. Podejrzewać zaczynam, że najlepiej zrobisz jak zaczniesz cała instalację na czysto od początku.

Janusz Stefaniak
na 09.07.2015, 16:10

niestety nie moge tego zrobić bo cały serwis jest już w użyciu. fakt że mogło się to popsuć w momencie gdy miałem wcześniejszy problem z projektami. Ogólnie to 99% rzeczy działa poprawnie, nie napisze 100% bo tak na prawdę nie korzystam ze wszystkiego a może okazać się w późniejszych czasach że coś jeszcze jest nie tak. ważne że w miarę możliwości udaje się przywracać to do normalności i przy okazji zostawiać gdzieś ślad problemów w internecie dla innych. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Mateusz
na 10.07.2015, 07:16
  1. Żadne konto nie posiada uprawnień identycznych jak SUPERUSER, nawet jak nadamy mu wszystkie uprawnienia
  2. Sprawdź do jakich grup należy dany user
  3. Czy w okienku Szukaj nie masz ustawionego filtru "Moje"- tak zwykle jest on ustawiony standardowo (wykasuj ew. filtr i zobacz efekt)
  4. Zainstaluj sobie Zespoły sprzedaży - w ramach zespołów inaczej ustawiana jest widoczność różnych danych
Dariusz Żbikowski
Dariusz Żbikowski
1263
| 4 3 3
Data odpowiedzi 07.07.2015, 09:14
0
głos

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 07.07.2015, 08:41
Oglądano: 1026 razy
Ostatnia aktualizacja: 07.07.2015, 13:30