Prawidłowa konfiguracja serwera pocztowego i ustawienia praw użytkowników w Odoo [Zamknięte]

To pytanie zostało zamknięte z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dr.One
na 19.04.2015 12:15:29

Z pewnością podobny problem pojawial się także u innych dlatego pytam bo wciąż pojawiają mi się komunikaty o nie skonfigurowanym serwerze poczty, a to przy wprowadzaniu nowego Klienta a to przy rejestracji nowego użytkownika. Dzieje się to żeby było ciekawiej tylko wtedy gdy dodawany jest przez uzytkownika a nie przez Administratora czyli związane jest to z prawami. Nie wiem tylko jak w tej sytuacji powinny być one ustawione bo User także musi mieć prawo np dodać nowego dostawcę czy odbiorcę ..... szczególnie gdy jest to osoba odpowiedzialna za nowe zakupy :)

W międzyczasie chyba znalazlem .....

 

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data pytania 03.02.2015, 17:04
0
głos
764 Odsłony

Jeśłi znalazłeś to najlepiej sam odpowiedz tutaj na swe pytanie :)

Dariusz Żbikowski
na 04.02.2015, 14:42

Ha ha ha, poszperałem trochę po sieci i dowiedziałem się ciekawych rzeczy. Ponieważ spotkałem kilka dziwnie brzmiących komunikatów jedynym rozsądnym rozwiązniem było zgłębić temat i znaleźć sposób na ich usunięcie. Okazało się ono bardzo prostym mam na myśli to rozwiązanie :) Trzeba poprostu pilnie czytac w/w komunikaty i nie ustawiać "na pałę" tylko zacząc od lektury manuala a potem wszystko robi się jasne :) Próba dodania Klienta kończy się błędem ? przeczytaj czego system chce :) Zrób o co prosi i sprawa załatwiona :) jak znam życie, wiele osób napotyka trudności tylko dlatego ze z wrodzonego lenistwa (jak ja) nie chce im się poczytać :) Ale mniejsza :) teraz już wiem. :)

Dr.One
na 04.02.2015, 21:53

Jakby pospiesznie napisałem, że działa, nie działa powinienem napisać. Nawet po przestudiowaniu manuala i ustawieniu wszystkiego "jak należy" nie moge ani wysłać ani odebrać żadnych maili. Dlaczego ??? Nie mam poojęcia :( Teoretycznie: ustawiłem konto wspólne dla firmy na naszym hosterze. w Odoo ustawiłem to konto jako konto pocztowe, wpisałem wszystkie ustawienia dla serwera poczty in i out ..... i nic !!!! HELP !!!

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data odpowiedzi 04.03.2015, 15:46
0
głos

W ustawieniach serwerów poczty masz klawisz "Test połączenia", skorzystaj!

Dariusz Żbikowski
na 04.03.2015, 16:44

Skorzystałem Darku, wielokrotnie i efekt tego korzystania był taki, że niby wszystko działa prawidłowo a jednakowoż nic nie moge wysłac ani odebrać za ich pośrednictwem. Na serwerze pocztowym ustawilem konto o nazwie "exchange" i takie też konto ustawilem w incomming i outgoing .... dalej nic :(

Dr.One
na 06.03.2015, 13:27

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 03.02.2015, 17:04
Oglądano: 764 razy
Ostatnia aktualizacja: 19.04.2015, 12:15