Odoo vs serwer poczty wychodzącej w sieci lokalnej [Zamknięte]

To pytanie zostało zamknięte z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dr.One
na 19.04.2015 12:15:15

Walczę z tematem od kilku dni i mimo iz wszystkie testy przechodzą bez najmniejszego problemu nie moge wysłać żadnej wiadomości na zewnątrz.

Gdzie popełnilem błąd ?

Oto co zrobiłem:

   -   na serwerze pocztowym (firmowy) założyłem konto exchange - przez które zamierzam wysyłac i odbierać pocztę.

   -  ustawiłem wszystkie wymagane parametry /porty/hasło

   -  ustawiłem typ serwera na IMAP żeby mieć kopię wszystkiego na wszelki wypadek (normalna praktyka w firmach)

   -  ustawiłem aliasy

   -  przeprowadziłem testy z poziomu strony konfiguracyjnej

   -  wysłałem tysiąc maili na osobiste konto, firmowe konto ....

.... i nic.

Czy przypadkiem (chociaz nie powinno) problem nie tkwi w braku bezpośredniej komunikacji ze światem zewnętrznym ? Serwer znajduje sie w sieci oddzielonej routerem bez przekierowania portów .... a może tu jest pies pogrzebany ... ??

Dr.One
Dr.One
341
| 5 3 5
Data pytania 10.03.2015, 16:42
0
głos
456 Odsłony

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Zadaj Pytanie

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 10.03.2015, 16:42
Oglądano: 456 razy
Ostatnia aktualizacja: 19.04.2015, 12:15